Formula 1

Svar
Sankaa

Re: Formula 1

Legg inn av Sankaa »

Jævlig udigg at jeg har kveldsvakt neste søndag. Da blir det å sette på opptak og skru av alt som er av antenner ut til verden.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Tjaaah skrev: søn des 05, 2021 8:44 pm
palimpsest skrev: søn des 05, 2021 8:39 pm Oddsen på kollisjon neste løp?

Intenst er vel bare forordet for hvordan det blir.
Jeg tipper bare en av de fullfører løpet.
Absolutt sannsynlig. Aller helst skulle jeg sett et løp hvor det blir kniving, men den beste føreren vinner uten at det må tys til sportsligheter eller farlig kjøring. Blir uansett en neglebiter.

Ender vel med at de kjører hverandre ut i første sving.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Sankaa skrev: søn des 05, 2021 8:44 pm Ja, du tolket feil Atle. Han snakket om at Ham kjørte inn i Ver.
De gjør mange av disse feiltolkningene. Kun jeg som lar meg irritere av de? De er dyktige på mye annet skal det sies.

Andy

Legg inn av Andy »

Har det kommet noen informasjon om hvorfor ikke Hamilton straffes for å kjøre på Verstappen bakfra? Den var ganske stygg, burde vel hvertfall gi 10s penalty eller lignende?
Sist redigert av Andy den søn des 05, 2021 8:50 pm, redigert 1 gang totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Max ble buet ut, forståelig.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

fugletitteren skrev: søn des 05, 2021 8:49 pm Max ble buet ut, forståelig.
Nei, de ropte Booo-urns!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Han er i hvert fall selvrettferdig, Verstappen 😂

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Når Max og Lewis krasjer er det ikke kun Max sin skyld. Selv om enkelte her inne vil ha det til at Max er psykopat.

flourhouse

Legg inn av flourhouse »

Droneshow

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

palimpsest skrev: søn des 05, 2021 8:50 pm
fugletitteren skrev: søn des 05, 2021 8:49 pm Max ble buet ut, forståelig.
Nei, de ropte Booo-urns!
Ikke det. Var mer piping i starten.

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

Så om Verstappen skulle slippe forbi Hamilton, hvorfor tråkker han pedalen i bånn øyeblikkelig etter sammenstøtet?

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

fugletitteren skrev: søn des 05, 2021 8:56 pm
palimpsest skrev: søn des 05, 2021 8:50 pm
fugletitteren skrev: søn des 05, 2021 8:49 pm Max ble buet ut, forståelig.
Nei, de ropte Booo-urns!
Ikke det. Var mer piping i starten.
Sorry, det var en Simpsons-vits.

Bilde

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

missChance skrev: søn des 05, 2021 9:24 pm Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣
Veldig enig i dette.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Moen skrev: søn des 05, 2021 9:27 pm
missChance skrev: søn des 05, 2021 9:24 pm Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣
Veldig enig i dette.
Den siste lille intervjusnutten var rett og slett litt pinlig.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

missChance skrev: søn des 05, 2021 9:24 pm Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣
- Han kjører aggressivt og byr på mye underholdning på racingbanen.
- Folk er skikkelig lei Hamilton-dominansen.

Jeg er helt enig med deg. Jeg er en Ferrari- (og Alonso-)fan som synes Max er en sutreunge og Hamilton er en flott representant for sporten. Schumi fikk meg interessert i sporten og jeg har det overraskende greit med tanken på at Hamilton skal ta sin åttende tittel. Heller det enn Max, så håper jeg Russell, Leclerc og Norris kan vise tilsvarende nivå de neste årene slik at jeg slipper synet av Verstappen i toppen så alt for mye.

I et innlegg som er gjennomsyret av at jeg ikke liker Max kan jeg legge til at jeg anser han som en av de to beste sjåførene i sirkuset.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Kærlighed skrev: søn des 05, 2021 9:32 pm
missChance skrev: søn des 05, 2021 9:24 pm Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣
- Han kjører aggressivt og byr på mye underholdning på racingbanen.
- Folk er skikkelig lei Hamilton-dominansen.

Jeg er helt enig med deg. Jeg er en Ferrari- (og Alonso-)fan som synes Max er en sutreunge og Hamilton er en flott representant for sporten. Schumi fikk meg interessert i sporten og jeg har det overraskende greit med tanken på at Hamilton skal ta sin åttende tittel. Heller det enn Max, så håper jeg Russell, Leclerc og Norris kan vise tilsvarende nivå de neste årene slik at jeg slipper synet av Verstappen i toppen så alt for mye.
Verstappen virker litt farlig på meg. Villig til å gå over lik-type. Og så er det selvfølgelig alltid andres feil.
Det virker som om det er mer Hamilton-hat enn noe annet for fanboysene, for noe av det jeg har lest på Twitter er så følelsesdrevet og ulogisk at jeg har ledd høyt. Slik sett hadde det jo vært litt morsomt om han ikke klarte det. Total meltdown.

Ja, han er jo en dyktig fører, men herregud, så usympatisk!
Det fascinerende er at folk tydeligvis elsker det, samtidig som det sytes noe så inni helvete over at Hamilton klager over radioen!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Må si at man blir overraskende sliten av å bare sitte i sofaen og følge med. Tenkte å gå tur, men måtte slå rett over til Hovland. Blir lang tur for å roe pulsen ja

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

missChance skrev: søn des 05, 2021 9:36 pm
Kærlighed skrev: søn des 05, 2021 9:32 pm
missChance skrev: søn des 05, 2021 9:24 pm Verstappen er ikke så veldig sympatisk og tar på seg offerrollen de luxe, skjønner ikke hvorfor han har så mange fanboys. Twitter er litt av et syn 🤣
- Han kjører aggressivt og byr på mye underholdning på racingbanen.
- Folk er skikkelig lei Hamilton-dominansen.

Jeg er helt enig med deg. Jeg er en Ferrari- (og Alonso-)fan som synes Max er en sutreunge og Hamilton er en flott representant for sporten. Schumi fikk meg interessert i sporten og jeg har det overraskende greit med tanken på at Hamilton skal ta sin åttende tittel. Heller det enn Max, så håper jeg Russell, Leclerc og Norris kan vise tilsvarende nivå de neste årene slik at jeg slipper synet av Verstappen i toppen så alt for mye.
Verstappen virker litt farlig på meg. Villig til å gå over lik-type. Og så er det selvfølgelig alltid andres feil.
Det virker som om det er mer Hamilton-hat enn noe annet for fanboysene, for noe av det jeg har lest på Twitter er så følelsesdrevet og ulogisk at jeg har ledd høyt. Slik sett hadde det jo vært litt morsomt om han ikke klarte det. Total meltdown.

Ja, han er jo en dyktig fører, men herregud, så usympatisk!
Det fascinerende er at folk tydeligvis elsker det, samtidig som det sytes noe så inni helvete over at Hamilton klager over radioen!
Når Max slo gjennom var det mye aggressiv kjøring, mange straffer og han var et irritasjonsmoment for feltet. Han pleide ofte å bli kåret til driver of the day også. Jeg kan forstå det - han bidro til underholdning i sesonger som var preget av Mercedes-dominans og lite spenning i teten.

Apropos det du peker på i det siste avsnittet. Aldri sett så mye dobbeltmoral i en gjeng som Verstappen-fansen. Bidrar til at jeg håper enda mer på Hamilton-seier.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

palimpsest skrev: søn des 05, 2021 9:05 pm
fugletitteren skrev: søn des 05, 2021 8:56 pm
palimpsest skrev: søn des 05, 2021 8:50 pm

Nei, de ropte Booo-urns!
Ikke det. Var mer piping i starten.
Sorry, det var en Simpsons-vits.

Bilde
Haha I see. Lite bevandret i de kretser, så var ikke i nærheten av å ta den 😅

Visa

Legg inn av Visa »



Se på den nederste videoen, det er jo helt håpløst av Lewis

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

Nå kunne vel Verstappen sluppet forbi Hamilton og åpne DRS-vingen når Lewis hadde passert?
Syns det var rart av Verstappen å trå pedalen i bånn der.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hvem vant løpet?
Var det ikke Lewis?
Neste helg blir helt vanvittig!!

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:37 pm Hvem vant løpet?
Var det ikke Lewis?
Neste helg blir helt vanvittig!!
Så siden Hamilton vant løpet skal man ikke kunne diskutere hva som skjedde? Om jeg tolker deg rett?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Moen skrev: søn des 05, 2021 10:45 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:37 pm Hvem vant løpet?
Var det ikke Lewis?
Neste helg blir helt vanvittig!!
Så siden Hamilton vant løpet skal man ikke kunne diskutere hva som skjedde? Om jeg tolker deg rett?
Du tolker meg delvis rett.
Jeg har all mulig respekt for Hamilton men håper at Versteppen vinner i år.
Førerne har like mange poeng, Verstappen har flere seire. Tror ikke det er på grunn av at Verstappen kjører helt villmann og at Lewis er en hattkaill for å si det slik.
Den som blir verdensmester neste helg fortjener all mulig respekt, uansett om det er Hamilton eller Verstappen.

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:58 pm
Moen skrev: søn des 05, 2021 10:45 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:37 pm Hvem vant løpet?
Var det ikke Lewis?
Neste helg blir helt vanvittig!!
Så siden Hamilton vant løpet skal man ikke kunne diskutere hva som skjedde? Om jeg tolker deg rett?
Du tolker meg delvis rett.
Jeg har all mulig respekt for Hamilton men håper at Versteppen vinner i år.
Førerne har like mange poeng, Verstappen har flere seire. Tror ikke det er på grunn av at Verstappen kjører helt villmann og at Lewis er en hattkaill for å si det slik.
Den som blir verdensmester neste helg fortjener all mulig respekt, uansett om det er Hamilton eller Verstappen.
Selfølgelig, Verstappen har ikke vunnet noen løp han ikke har fortjent å vinne, men han gjør mye rart, også i dag.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Moen skrev: søn des 05, 2021 11:03 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:58 pm
Moen skrev: søn des 05, 2021 10:45 pm

Så siden Hamilton vant løpet skal man ikke kunne diskutere hva som skjedde? Om jeg tolker deg rett?
Du tolker meg delvis rett.
Jeg har all mulig respekt for Hamilton men håper at Versteppen vinner i år.
Førerne har like mange poeng, Verstappen har flere seire. Tror ikke det er på grunn av at Verstappen kjører helt villmann og at Lewis er en hattkaill for å si det slik.
Den som blir verdensmester neste helg fortjener all mulig respekt, uansett om det er Hamilton eller Verstappen.
Selfølgelig, Verstappen har ikke vunnet noen løp han ikke har fortjent å vinne, men han gjør mye rart, også i dag.
Atle Gulbrandsen (kommentatoren) sa det slik, vi ser hvem som er 24 år og hvem som er 36 år. Jeg overlater det til FIA å dømme eller eventuelt å dele ut straffer.

Brukeravatar
SuperMoen
Innlegg: 330

Legg inn av SuperMoen »

DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 11:07 pm
Moen skrev: søn des 05, 2021 11:03 pm
DenFelgen skrev: søn des 05, 2021 10:58 pm

Du tolker meg delvis rett.
Jeg har all mulig respekt for Hamilton men håper at Versteppen vinner i år.
Førerne har like mange poeng, Verstappen har flere seire. Tror ikke det er på grunn av at Verstappen kjører helt villmann og at Lewis er en hattkaill for å si det slik.
Den som blir verdensmester neste helg fortjener all mulig respekt, uansett om det er Hamilton eller Verstappen.
Selfølgelig, Verstappen har ikke vunnet noen løp han ikke har fortjent å vinne, men han gjør mye rart, også i dag.
Atle Gulbrandsen (kommentatoren) sa det slik, vi ser hvem som er 24 år og hvem som er 36 år. Jeg overlater det til FIA å dømme eller eventuelt å dele ut straffer.
Gulbrandsen har jo et poeng der, og straffer ble jo delt ut. Det gjenstår jo å se hva dem skulle se på etter løpet.

Bolle

Legg inn av Bolle »

Må si at det er noe litt spesielt med kveldsløp i flomlys, perfekt TV-tid ihvertfall

Ghost

Legg inn av Ghost »

Uavhengig av hva man mener om straffene så er det jo helt elendig håndtert fra FIA i dag. Forhandlinger med teamene med Ocon som brikke, 5 s penalty kommer jævlig sent, elendig kommunikasjon om VER skulle slippe forbi HAM osv. Helt åpenbart at de er livredde for kritikk nå og prøver å søke en slags middelvei son ikke finnes De har satt seg i en vanskelig posisjon ved å ha vært inkonsekvente og etter min mening overkant strenge på hard racing tidligere i sesongen. Mulig det er for lenge siden det faktisk har vært konkurranse helt inn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»