Florø SK Klubbtråd

Svar
Florø Support

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Florø Support »

Belzone skrev: tor jun 09, 2022 5:53 pm Så om Florø faktisk viser seg gode till opprykk så er det en feil av klubben. Om dem ikke rykker opp, så kan alle her, som strengt tatt er her av 1 grunn fortsette å hakke på Stimen/ Florø Support. Er ikke særlig godt debattklima her inne...
Lawrenc fra gamle vgd er fortsatt dritsur for at Florø motbeviste han i 2016 og 2017😉

Leser mellom linjene at det er han.

Har dog gitt han et godt svar og i motsetning til tidligere går jeg ikke for høyt ut sjøl med hva Florø kan være gode for,utenom da at jeg ser på de som en seriøs utfordrer som nå har møtt det antatt beste laget borte og klart seg greit uten 6 sentrale spillere.

Sånn som jeg ser det per nå er det potensielt 4 lag som skiller seg ut i mine øyne: Ålesund 2,Elverum,Molde 2 og Florø. Står fortsatt på at Florø av disse har det høyeste toppnivået og ser jo nå at de har klart å heve bunnivået sitt med den innsatsen de la ned mot Elverum,med altså 6 sentrale ute.

Kan godt være at Florø ved et opprykk må forsterke seg og ha et tydeligere fokus på det medisinske opplegget,men en ser allerede nå at de gjør det. Så at Florø kan bli et stabilt lag i 2 divisjon allerede neste år er fullt mulig.

fitforfight aka lawrenc ser nok helst at det ikke skjer,så bitter han virker ut å være. Heldigvis har ingen noe fasit.

Det som er sikkert er at Florø har tatt steg. Som et lag og et kollektiv både i topp og i bredde. Så vil det over 26 kamper vise hva det er godt nok for.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:18 pm
Det som er sikkert er at Florø har tatt steg. Som et lag og et kollektiv både i topp og i bredde.
Det har du rett i, fra Obos til PostNord, og videre ned til 3. Divisjon. Fra topp til bredde ;)

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:18 pm
Belzone skrev: tor jun 09, 2022 5:53 pm Så om Florø faktisk viser seg gode till opprykk så er det en feil av klubben. Om dem ikke rykker opp, så kan alle her, som strengt tatt er her av 1 grunn fortsette å hakke på Stimen/ Florø Support. Er ikke særlig godt debattklima her inne...
Lawrenc fra gamle vgd er fortsatt dritsur for at Florø motbeviste han i 2016 og 2017😉

Leser mellom linjene at det er han.

Har dog gitt han et godt svar og i motsetning til tidligere går jeg ikke for høyt ut sjøl med hva Florø kan være gode for,utenom da at jeg ser på de som en seriøs utfordrer som nå har møtt det antatt beste laget borte og klart seg greit uten 6 sentrale spillere.

Sånn som jeg ser det per nå er det potensielt 4 lag som skiller seg ut i mine øyne: Ålesund 2,Elverum,Molde 2 og Florø. Står fortsatt på at Florø av disse har det høyeste toppnivået og ser jo nå at de har klart å heve bunnivået sitt med den innsatsen de la ned mot Elverum,med altså 6 sentrale ute.

Kan godt være at Florø ved et opprykk må forsterke seg og ha et tydeligere fokus på det medisinske opplegget,men en ser allerede nå at de gjør det. Så at Florø kan bli et stabilt lag i 2 divisjon allerede neste år er fullt mulig.

fitforfight aka lawrenc ser nok helst at det ikke skjer,så bitter han virker ut å være. Heldigvis har ingen noe fasit.

Det som er sikkert er at Florø har tatt steg. Som et lag og et kollektiv både i topp og i bredde. Så vil det over 26 kamper vise hva det er godt nok for.
Slutt med dette tullet om bitter ´a. Du kan være uenig med meg og andre uten at tåpelige/meningsløse karakteristikker blir gitt.
Hos deg blir du enten sleika både her og der (Nei-nei-nei, tusen takk. Det ønsker jeg overhodet IKKE.) eller så er man "bitter". Tullebukk.
Sist redigert av Fitforfight den lør jun 11, 2022 9:42 am, redigert 1 gang totalt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:07 pm
Fitforfight skrev: tor jun 09, 2022 8:05 am
Fritz_ skrev: man jun 06, 2022 6:58 pm Det var godt å høre sTIMEN! Nå får vi håpe at Florø vinner neste kamp også. Er slett ikke umulig å melde seg på helt i toppen. Kanskje Førde kan hjelpe til med en seier mot Aafk2 også?
Florø gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å (kanskje) melde seg på i toppen. De har mer enn godt av et år til uten opprykk.
Lite tyder på at hverken stabilitet, økonomi, klubb, trenerteam, fysisk team, eller spillerstall er såpass på plass at de vil kunne etablere i div over.
Da blir det motsatt jenka, og det kan drepe klubben helt med tanke på/ønske om retur til toppfotballen.
Så kan man mene det man vil om det jeg skriver, men dette er fasit for Florø pr juni 2022.
Florø har nok god kontroll på hva de gjør og en sunn økonomi,et trenerteam som vet hva de gjør,fysisk team er blitt bedre da klubben har avtaler med fysioer og spillerstallen viste sin bredde mot topplaget Elverum og viser at de absolutt har noe i toppen å gjøre. Hvordan spillerstallen er per nå vet du fint lite om er god nok for å etablere seg i Postnord,men når lag som feks Eidsvold Turn klarer det så ser jeg virkelig ikke noe som tilsier at ikke Florø skal kunne klare det. Må de forsterke seg ved et opprykk? Mest sannsynlig men ikke mange brikkene som må på plass.

Fasit er at ingen vet hvor sterk stallen faktisk er. Det å klare uavgjort borte mot et såpass sterkt Elverum uten 6 av sine faste med sier i allefall meg noe om at Florø har en solid bredde i 3 divisjon og at laget har begynt å vise et samhold som jeg på ingen måte syns at noen andre lag matcher i avdelinga.

Vil Florø være en klar utfordrer til opprykk? Absolutt,da de til nå har møtt topplagene Ålesund 2 og Elverum borte og nå viser at de er en seriøs utfordrer.Vil de ved et opprykk klare å stabilisere seg? Gjør en de riktige tingene så er svaret ja.
Det er ikke nok! Det må et MIRAKEL til om klubben skal rykke opp. 9 poeng og ca 15 mål er rotet vekk i første tredjedel.
Kun bunnlagene Lillehammer og Toten skårer færre mål. Kommer en toppskårer ell 2 i sommer kan det snu seg, selvfølgelig. Da kan det være mirakelet.
Men det er hyggelig at du har trua.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Man rykker heller ikke opp ved å ligge å forsvare seg mot lag som ligger 6. poeng foran på tabellen.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Elverum vant igjen, spilte den siste timen med en mann mindre på banen. Florø må slå Hønefoss og Brumunddal i de 2 neste om de skal henge på.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: lør jun 11, 2022 9:28 am
Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:18 pm
Belzone skrev: tor jun 09, 2022 5:53 pm Så om Florø faktisk viser seg gode till opprykk så er det en feil av klubben. Om dem ikke rykker opp, så kan alle her, som strengt tatt er her av 1 grunn fortsette å hakke på Stimen/ Florø Support. Er ikke særlig godt debattklima her inne...
Lawrenc fra gamle vgd er fortsatt dritsur for at Florø motbeviste han i 2016 og 2017😉

Leser mellom linjene at det er han.

Har dog gitt han et godt svar og i motsetning til tidligere går jeg ikke for høyt ut sjøl med hva Florø kan være gode for,utenom da at jeg ser på de som en seriøs utfordrer som nå har møtt det antatt beste laget borte og klart seg greit uten 6 sentrale spillere.

Sånn som jeg ser det per nå er det potensielt 4 lag som skiller seg ut i mine øyne: Ålesund 2,Elverum,Molde 2 og Florø. Står fortsatt på at Florø av disse har det høyeste toppnivået og ser jo nå at de har klart å heve bunnivået sitt med den innsatsen de la ned mot Elverum,med altså 6 sentrale ute.

Kan godt være at Florø ved et opprykk må forsterke seg og ha et tydeligere fokus på det medisinske opplegget,men en ser allerede nå at de gjør det. Så at Florø kan bli et stabilt lag i 2 divisjon allerede neste år er fullt mulig.

fitforfight aka lawrenc ser nok helst at det ikke skjer,så bitter han virker ut å være. Heldigvis har ingen noe fasit.

Det som er sikkert er at Florø har tatt steg. Som et lag og et kollektiv både i topp og i bredde. Så vil det over 26 kamper vise hva det er godt nok for.
Slutt med dette tullet om bitter ´a. Du kan være uenig med meg og andre uten at tåpelige/meningsløse karakteristikker blir gitt.
Hos deg blir du enten sleika både her og der (Nei-nei-nei, tusen takk. Det ønsker jeg overhodet IKKE.) eller så er man "bitter". Tullebukk.
Er det virkelig tull da? For innleggene dine bærer preg av det,uten at det har noe med uenighet å gjøre.

Det du skriver om at jeg blir sleika både her og der oppsummerer din måte å debattere på. Helt umulig å ta sånne utsagn seriøst,men en måte småunger debatterer.

Kaller meg i tilegg tullebukk,som sier at jeg traff en nerve hos deg. Hvis en ikke er bitter for noe så kaller man ikke andre for ting og går rett på person.

Uenigheter klarer man fint å takle uten å gå på person. I allefall de som er seriøse voksne debattanter.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: lør jun 11, 2022 9:42 am
Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:07 pm
Fitforfight skrev: tor jun 09, 2022 8:05 am

Florø gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å (kanskje) melde seg på i toppen. De har mer enn godt av et år til uten opprykk.
Lite tyder på at hverken stabilitet, økonomi, klubb, trenerteam, fysisk team, eller spillerstall er såpass på plass at de vil kunne etablere i div over.
Da blir det motsatt jenka, og det kan drepe klubben helt med tanke på/ønske om retur til toppfotballen.
Så kan man mene det man vil om det jeg skriver, men dette er fasit for Florø pr juni 2022.
Florø har nok god kontroll på hva de gjør og en sunn økonomi,et trenerteam som vet hva de gjør,fysisk team er blitt bedre da klubben har avtaler med fysioer og spillerstallen viste sin bredde mot topplaget Elverum og viser at de absolutt har noe i toppen å gjøre. Hvordan spillerstallen er per nå vet du fint lite om er god nok for å etablere seg i Postnord,men når lag som feks Eidsvold Turn klarer det så ser jeg virkelig ikke noe som tilsier at ikke Florø skal kunne klare det. Må de forsterke seg ved et opprykk? Mest sannsynlig men ikke mange brikkene som må på plass.

Fasit er at ingen vet hvor sterk stallen faktisk er. Det å klare uavgjort borte mot et såpass sterkt Elverum uten 6 av sine faste med sier i allefall meg noe om at Florø har en solid bredde i 3 divisjon og at laget har begynt å vise et samhold som jeg på ingen måte syns at noen andre lag matcher i avdelinga.

Vil Florø være en klar utfordrer til opprykk? Absolutt,da de til nå har møtt topplagene Ålesund 2 og Elverum borte og nå viser at de er en seriøs utfordrer.Vil de ved et opprykk klare å stabilisere seg? Gjør en de riktige tingene så er svaret ja.
Det er ikke nok! Det må et MIRAKEL til om klubben skal rykke opp. 9 poeng og ca 15 mål er rotet vekk i første tredjedel.
Kun bunnlagene Lillehammer og Toten skårer færre mål. Kommer en toppskårer ell 2 i sommer kan det snu seg, selvfølgelig. Da kan det være mirakelet.
Men det er hyggelig at du har trua.
Klart at det er nok hvis de tar nok poeng i løpet av sesongen og de har tross alt møtt de antatt beste lagene til nå,hvis en ser på tabellen og hvordan lagene har gjort det.

9 poeng tapt på 9 kamper syns du er så mange altså? Vet du egentlig noe om fotball? Det spilles 26 kamper,ikke 9 og nå har laget møtt 2 av de antatt beste lagene borte,et godt hjemmelag i Spjelkavik og et meget talentfullt Molde 2 samt et Raufoss som for dagen stilte et ok lag.

Altså har en møt lag som er tøffe. Uten det så har en altså slått et sterkt Hødd 2,KIL 2 dominerte en fullstendig uten at målene kom,Førde burde en vunnet mer mot og det samme mot Volda spesielt i 2 omgang.

Så viser laget en upåklagelig moral mot Elverum med sine 2 valg på topp som er 16 og 18 år samt en 18 årig back i uvant posisjon. 6 mann som er sentrale var ute da,men en klarte altså å temme Elverum sitt meget gode angrep fram til slutten av kampen men en klarte i ri av stormen. Meget sterkt poeng!

Uansett kun 9 serierunder er spilt og tar Florø 3 poeng i morgen så er de 6 poeng bak.

Florø har 2 potensielle toppskårere i Lotefa og Nelson. 2 spillere det lukter mål av i hver kamp. Disse var ikke med mot Elverum og har heller ikke spilt alle kampene.

De har et potensiale som er meget høyt og kan fort finne på å skåre 15+ hver.

Da har en plutselig "mirakelet" du etterlyser.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Jatilnei. skrev: lør jun 11, 2022 2:38 pm Man rykker heller ikke opp ved å ligge å forsvare seg mot lag som ligger 6. poeng foran på tabellen.
Tja si ikke det. 1 poeng borte mot et solid Elverum tror jeg få om ingen andre lag gjør og tar poeng mot. Når en samtidig tenker over at Florø mangler 6 sentrale spillere og stiller med 2 meget unge på topp på 16 og 18 år samt en 18 åring på back så viser det vinnermentalitet.

Når sant i tilegg skal sies er vi tydeligvis uenig i at Florø liksom bare forsvarte seg,for det er jo i praksis det du skriver og det er direkte usant. Mener du det så har vi sett ulike kamper rett og slett.

Florø hadde en 3-4 store sjanser i tilegg til overganger både Eggen og forsvaret til Elverum såvidt fikk avklart.

Ikke bare Elverum som skapte sjanser,noe du nesten ser helt bort fra.

Så skal Florø møte både Elverum,Ålesund 2,Raufoss 2 og Brumunddal(1 måned mellom borte og hjemmekamp) hjemme og skal ikke møte sterke(hjemme) Molde 2 før i nest-siste bortekampen.

Umulig å slå fast at noe lag er bedre enn alle andre. Til det er nivået altfor jevnt mellom de aller fleste lagene.

26 kamper er en marathon som det beste laget til slutt vinner.
Sist redigert av Florø Support den lør jun 11, 2022 5:30 pm, redigert 4 ganger totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: lør jun 11, 2022 3:22 pm Elverum vant igjen, spilte den siste timen med en mann mindre på banen. Florø må slå Hønefoss og Brumunddal i de 2 neste om de skal henge på.
Sterkt av Elverum og som sagt de heiteste utfordrerne til opprykk er Florø og Elverum.

Florø må slå Hønefoss i morgen og Brumunddal ,sjøl om sistenevnte lag er tøffe å møte hjemme. Så uavgjort mot Brumundal er ok sjøl om det ikke er helt hva en ønsker. Uansett vil en jo tro at laget ikke tenker sånn.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: fre jun 10, 2022 8:37 pm
Florø Support skrev: fre jun 10, 2022 8:18 pm
Det som er sikkert er at Florø har tatt steg. Som et lag og et kollektiv både i topp og i bredde.
Det har du rett i, fra Obos til PostNord, og videre ned til 3. Divisjon. Fra topp til bredde ;)
Høhø!😉

Godt at du har humor,sjøl om du tydeligvis forstod godt hva jeg mente.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:18 pm Sterkt av Elverum og som sagt de heiteste utfordrerne til opprykk er Florø og Elverum.
Kan ikke Aalesund2 og Molde2 rykke opp? Spør siden jeg ikke vet.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:25 pm
Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:18 pm Sterkt av Elverum og som sagt de heiteste utfordrerne til opprykk er Florø og Elverum.
Kan ikke Aalesund2 og Molde2 rykke opp? Spør siden jeg ikke vet.
Jo er ganske sikker på at de kan det.

Spørsmålet er jo om de virkelig vil.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:27 pm
Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:25 pm
Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:18 pm Sterkt av Elverum og som sagt de heiteste utfordrerne til opprykk er Florø og Elverum.
Kan ikke Aalesund2 og Molde2 rykke opp? Spør siden jeg ikke vet.
Jo er ganske sikker på at de kan det.

Spørsmålet er jo om de virkelig vil.
Hvorfor tror du ikke de vil det? I allefall Molde vil ha en best mulig arena for de nest beste

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:35 pm
Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:27 pm
Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:25 pm

Kan ikke Aalesund2 og Molde2 rykke opp? Spør siden jeg ikke vet.
Jo er ganske sikker på at de kan det.

Spørsmålet er jo om de virkelig vil.
Hvorfor tror du ikke de vil det? I allefall Molde vil ha en best mulig arena for de nest beste
Fra mitt ståsted så var Postnord for tøff for Molde sist de var i den divisjonen. Da må man ut i sesongen begynne å fylle på med spillere som IKKE startet siste Eliteseriekamp skal de i det hele tatt klare å holde seg i divisjonen. Viss ikke så blir det mange kamper med gutter/juniorer mot menn. Vet at folk i Moldemiljøet er uenig med meg her men jeg mener egentlig at dette nivået er godt nok for de.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support.
Vær så snill å google bitter ´a. Du kan absolutt ikke ane hva ordet betyr...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Fitforfight skrev: lør jun 11, 2022 8:48 pm Florø Support.
Vær så snill å google bitter ´a. Du kan absolutt ikke ane hva ordet betyr...
Jeg tenker på denne jeg.
https://images.app.goo.gl/8ocSzwGJhTD6A1Xn9

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Korgutt skrev: lør jun 11, 2022 6:04 pm
Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:35 pm
Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:27 pm
Jo er ganske sikker på at de kan det.

Spørsmålet er jo om de virkelig vil.
Hvorfor tror du ikke de vil det? I allefall Molde vil ha en best mulig arena for de nest beste
Fra mitt ståsted så var Postnord for tøff for Molde sist de var i den divisjonen. Da må man ut i sesongen begynne å fylle på med spillere som IKKE startet siste Eliteseriekamp skal de i det hele tatt klare å holde seg i divisjonen. Viss ikke så blir det mange kamper med gutter/juniorer mot menn. Vet at folk i Moldemiljøet er uenig med meg her men jeg mener egentlig at dette nivået er godt nok for de.
Om de rykker opp så er de jo gode nok. Se på Træff feks.
Så er det som du sier veldig tøft oppe, og det har blitt veldig få andrelag i postnord, men Vålerenga klarer seg rimelig greit, uten at de kjører noe hinsides lag hver kamp og da burde Molde også gjøre det.

Tror heller ikke at Molde 2 og Aalesund 2 plutselig ser at de kan rykke opp å velger å gi det fra seg med å stille guttelag.

For meg er de to, samt Elverum de eneste som kommer til å kjempe om det opprykket.
Sist redigert av SuperGunners10 den lør jun 11, 2022 10:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:35 pm
Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:27 pm
Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:25 pm

Kan ikke Aalesund2 og Molde2 rykke opp? Spør siden jeg ikke vet.
Jo er ganske sikker på at de kan det.

Spørsmålet er jo om de virkelig vil.
Hvorfor tror du ikke de vil det? I allefall Molde vil ha en best mulig arena for de nest beste
Kan ha noe med nivået å gjøre,avstander til og fra kamp,dyrere på alle måter og en må spille smartere osv og mer kynisk.

Kan det alikavel være at de vil? Absolutt. Bare det at jeg tror ikke de ønsker det.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

fitforfight:

Svaret og reaksjonen din sier det meste.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

ganske sikker på at Molde og Aalesund har råd til PostNord.
Dessuten kan Norsk Tipping liga være vel så dyre og lange reiser

Så det du sier her er bare tull florøSupport

Ett annet spm: Du gikk høyt ut før sesongen og sa at florø knapt ville avgi poeng.
Er du fornøyd med hvor Florø ligger ann på tabellen nå?

Spurt på annet vis... Var det der du så for deg de skulle ligge etter 9-10 runder?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

KaldeFakta skrev: lør jun 11, 2022 11:37 pm ganske sikker på at Molde og Aalesund har råd til PostNord.
Dessuten kan Norsk Tipping liga være vel så dyre og lange reiser

Så det du sier her er bare tull florøSupport

Ett annet spm: Du gikk høyt ut før sesongen og sa at florø knapt ville avgi poeng.
Er du fornøyd med hvor Florø ligger ann på tabellen nå?

Spurt på annet vis... Var det der du så for deg de skulle ligge etter 9-10 runder?
4-2-3 på 9 kamper er ganske så suverent, spør du meg. Noen høyere? Ryland?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

6 sentrale spillere ute i kampen mot Elverum, og likevel ett poeng. Nå har dette blitt en gjenganger, Florø mangler alltid halve førsteelleveren, og hvor kunne laget ha vært hvis atte dersom?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Tvi - tvi, send Hønefoss hjem som pølseslakt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: lør jun 11, 2022 5:18 pm
Daltrey skrev: lør jun 11, 2022 3:22 pm Elverum vant igjen, spilte den siste timen med en mann mindre på banen. Florø må slå Hønefoss og Brumunddal i de 2 neste om de skal henge på.
Sterkt av Elverum og som sagt de heiteste utfordrerne til opprykk er Florø og Elverum.

Florø må slå Hønefoss i morgen og Brumunddal ,sjøl om sistenevnte lag er tøffe å møte hjemme. Så uavgjort mot Brumundal er ok sjøl om det ikke er helt hva en ønsker. Uansett vil en jo tro at laget ikke tenker sånn.
Du vet nok bedre enn meg hvordan laget tenker, men 0-0 hjemme mot Hønefoss, foran 193 tilskuere.. Det virker liksom litt energiløst.

stikkpillen

Legg inn av stikkpillen »

Spenningen knytter seg som alltid til, hvor mange faste manglet florø?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

stikkpillen skrev: søn jun 12, 2022 3:15 pm Spenningen knytter seg som alltid til, hvor mange faste manglet florø?
Ut ifra det jeg kan huske så kan det ikke ha vært mer enn maks 2-3 i dag. Det er jo denne sagnomsuste Rodrigo og så er vel Fiskerstrand nevnt selv om alle de offensive plassene er tatt av folk som er nevnt som sentrale tidligere. Det er det jeg greier å se hvertfall.

Kan forøvrig avskrive Florø og Hønefoss i opprykkskampen nå. Hønefoss har vel forsåvidt vært ferdig et par runder allerede.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Oj. Dette Hønefosslaget slo jo Førde borte. Florø er i bestefall jevngode med Førde. Men jeg tror faktisk Førde er bedre.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Terje må nok smelle i gang en ny spleis, sånn at Florø får skikkelig supporterhjelp på Sveum, der begge lagene trenger 3 poeng.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: lør jun 11, 2022 9:59 pm
Korgutt skrev: lør jun 11, 2022 6:04 pm
Gorgi skrev: lør jun 11, 2022 5:35 pm

Hvorfor tror du ikke de vil det? I allefall Molde vil ha en best mulig arena for de nest beste
Fra mitt ståsted så var Postnord for tøff for Molde sist de var i den divisjonen. Da må man ut i sesongen begynne å fylle på med spillere som IKKE startet siste Eliteseriekamp skal de i det hele tatt klare å holde seg i divisjonen. Viss ikke så blir det mange kamper med gutter/juniorer mot menn. Vet at folk i Moldemiljøet er uenig med meg her men jeg mener egentlig at dette nivået er godt nok for de.
Om de rykker opp så er de jo gode nok. Se på Træff feks.
Så er det som du sier veldig tøft oppe, og det har blitt veldig få andrelag i postnord, men Vålerenga klarer seg rimelig greit, uten at de kjører noe hinsides lag hver kamp og da burde Molde også gjøre det.

Tror heller ikke at Molde 2 og Aalesund 2 plutselig ser at de kan rykke opp å velger å gi det fra seg med å stille guttelag.

For meg er de to, samt Elverum de eneste som kommer til å kjempe om det opprykket.
Tja hvorfor bare de 3? Elverum er da ikke noe bedre enn Florø og sesongen er enda lang.

Visst avgir Florø noen unødvendige poeng nå,men spillemessig er de solide og er nå 5 kamper uten baklengs,sjøl om det altså bare ender med poengdeling igjen.

Til kampen i dag så innrømmer jo til og Hønefoss at keeperen deres redder de i 2 omgang og generelt i kampen.

Når dommer Mossestad igjen gjør feil på feil, som å annullere 2 mål,ikke dømme på noe som er klar hands som dommerveileder på kampen har skrevet rapport om og ellers tvilsomme avgjørelser.

I dag gjør egentlig Florø nok og bør helt klart sitte igjen med 3 poeng hvis en ser kampen under et,men en Mossestad som nok en gang setter seg sjøl i søkelyset og linjedommere som blir usikre på grunn av det er en sterk medvirkende årsak til at det ikke ender med 3 poeng.

10 kamper er nå spilt og vi er ikke en gang halvspilt. Florø møter etterhvert Elverum,Ålesund 2,Raufoss 2,Brumunddal osv hjemme og skal ikke møte ditt kjære Molde borte før i nestsiste runde.

Neste nå er Brumunddal som blir en vrien kamp. Viser dog Florø samme moralen som mot Elverum er jeg trygg på at de tar 3 poeng.

Fortsatt ingen lag jeg syns er bedre enn alle andre.
Sist redigert av Florø Support den søn jun 12, 2022 5:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»