Viktor Hovland

Svar
startelver

Re: Viktor Hovland

Legg inn av startelver »

Men avslutter med stil, nydelig slag halvmeter fra hullet.

startelver

Legg inn av startelver »

Hovland avslutter med Bogey og minus 7 totalt, Ligger an til 8. plass nå.

Forøvrig er det noen vanvittige pengesummer her til de beste spillerne så det blir en bra premie hvis han holder seg topp 10.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 9:46 pm
Centrist skrev: man mar 14, 2022 9:28 pm Puttingen til Hovland er på Korn Ferry-Tour nivå. Med normal putting hadde han ledet dette med 3-4 slag.
Han har tapt 3 slag på puttingen og hadde definitivt ikke ledet med 3-4 slag. Korn Ferry my ass.
Sikker på det? Haugsrud refererte til PGA-data så tilsi at han hadde tapt 6-7 slag.

Nå ble jo uansett dette skrevet heat of the moment. Men vel mye småfeil denne turneringen i forhold til vanlig. Noe som egentlig bare nok en gang understreker nivået hans.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 9:46 pm
Centrist skrev: man mar 14, 2022 9:28 pm Puttingen til Hovland er på Korn Ferry-Tour nivå. Med normal putting hadde han ledet dette med 3-4 slag.
Han har tapt 3 slag på puttingen og hadde definitivt ikke ledet med 3-4 slag. Korn Ferry my ass.
I følge statistikken på pgatour.com har Hovland tapt 3,5 slag pr runde til lederen Smith. Det er 14 slag forskjell.

Smith har riktig nok vært ekstrem. Men forskjellen til Casey er også på 7-8 slag.
Sist redigert av TomBrady12 den man mar 14, 2022 11:07 pm, redigert 1 gang totalt.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Centrist skrev: man mar 14, 2022 10:59 pm
Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 9:46 pm
Centrist skrev: man mar 14, 2022 9:28 pm Puttingen til Hovland er på Korn Ferry-Tour nivå. Med normal putting hadde han ledet dette med 3-4 slag.
Han har tapt 3 slag på puttingen og hadde definitivt ikke ledet med 3-4 slag. Korn Ferry my ass.
Sikker på det? Haugsrud refererte til PGA-data så tilsi at han hadde tapt 6-7 slag.

Nå ble jo uansett dette skrevet heat of the moment. Men vel mye småfeil denne turneringen i forhold til vanlig. Noe som egentlig bare nok en gang understreker nivået hans.
Må ikke høre på Haugsrud som surrer i vei. Viktor har tapt nokså nøyaktig 3 slag til feltet på green, men selvsagt mer til de beste.
Enig i at det er særdeles imponerende med topp 10, med såpass dårlig putting og ikke minst chipping.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 11:05 pm
Centrist skrev: man mar 14, 2022 10:59 pm
Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 9:46 pm

Han har tapt 3 slag på puttingen og hadde definitivt ikke ledet med 3-4 slag. Korn Ferry my ass.
Sikker på det? Haugsrud refererte til PGA-data så tilsi at han hadde tapt 6-7 slag.

Nå ble jo uansett dette skrevet heat of the moment. Men vel mye småfeil denne turneringen i forhold til vanlig. Noe som egentlig bare nok en gang understreker nivået hans.
Må ikke høre på Haugsrud som surrer i vei. Viktor har tapt nokså nøyaktig 3 slag til feltet på green, men selvsagt mer til de beste.
Enig i at det er særdeles imponerende med topp 10, med såpass dårlig putting og ikke minst chipping.
Han har tapt minimum 4 slag på green til alle som ligger foran. Snittet er nok på 6-7 slag til disse spillerne.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 11:05 pm Må ikke høre på Haugsrud som surrer i vei. Viktor har tapt nokså nøyaktig 3 slag til feltet på green, men selvsagt mer til de beste.
Enig i at det er særdeles imponerende med topp 10, med såpass dårlig putting og ikke minst chipping.
Hehe, kan forsåvidt være sant det. Sier det samme om Eurosport som jeg sier om Viasat/TV3 om Skøyter, selv med noe surr gjør de ett fantastisk stykke arbeid.

Hvor ser dere disse statistikkene forresten? Klarer ikke å se at noe er lagt ut på PGA.com, der bruker det å komme litt etter turneringen, og er veldig gjennomgående.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Centrist skrev: man mar 14, 2022 11:59 pm
Kverulanten skrev: man mar 14, 2022 11:05 pm Må ikke høre på Haugsrud som surrer i vei. Viktor har tapt nokså nøyaktig 3 slag til feltet på green, men selvsagt mer til de beste.
Enig i at det er særdeles imponerende med topp 10, med såpass dårlig putting og ikke minst chipping.
Hehe, kan forsåvidt være sant det. Sier det samme om Eurosport som jeg sier om Viasat/TV3 om Skøyter, selv med noe surr gjør de ett fantastisk stykke arbeid.

Hvor ser dere disse statistikkene forresten? Klarer ikke å se at noe er lagt ut på PGA.com, der bruker det å komme litt etter turneringen, og er veldig gjennomgående.
Det finnes sikkert bedre metoder, men hvis du trykker på en spiller på leaderboarden kan du velge statistics.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Viktor er nr 1 på pgatour.com sin power ranking før helgas runde.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ja jeg så det der! Tror personlig han er litt sliten nå - og vil muligens ikke være på sitt beste

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Noen flere som sliter med GolfTV?

Har Live Pass Abb, men blir bedt om å signe opp allikevel...

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

JohnTiger skrev: tor mar 17, 2022 2:45 pm Noen flere som sliter med GolfTV?

Har Live Pass Abb, men blir bedt om å signe opp allikevel...
Bedre å investere i Discovery+ spør du meg, de sender akkurat samme innholdet fra PGA som GolfTV nå men de har jo en bredere plattform. Men nå husker ikke jeg prisforskjellene da.

Men GolfTV har jeg slitt med tidligere, bruker du app så kanskje re-installere den eller så forsøk en annen nettleser. Også kan du forsøke å sende mail eller noe til kundeservice å høre om de kan hjelpe.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

+1 etter 7 hull Hovland går back nine først

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

thewaterfall skrev: tor mar 17, 2022 3:16 pm
JohnTiger skrev: tor mar 17, 2022 2:45 pm Noen flere som sliter med GolfTV?

Har Live Pass Abb, men blir bedt om å signe opp allikevel...
Bedre å investere i Discovery+ spør du meg, de sender akkurat samme innholdet fra PGA som GolfTV nå men de har jo en bredere plattform. Men nå husker ikke jeg prisforskjellene da.

Men GolfTV har jeg slitt med tidligere, bruker du app så kanskje re-installere den eller så forsøk en annen nettleser. Også kan du forsøke å sende mail eller noe til kundeservice å høre om de kan hjelpe.
Jeg ga opp for dagen, regner med jeg får igjen de 9,21 kronene de har trukket meg. Får prøve igjen i morgen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Even phveven ved runding!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

-1 etter 11 hull nå 👍

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Ingen god runde så langt. Sliter med innspillene og kun 2 ganger har han vært innenfor 10 fot på innspill og gitt seg selv gode birdiemuligheter. Blitt 2 birdie så langt. Håpe han kan få til noen bra innspill på de siste hullene.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Går par 5-hullene på par.
Det er for dårlig.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

T24 på -2 ikke dårlig start det men heller ikke det beste så regner med Hovland kjemper topp 20 denne helga

Champis

Legg inn av Champis »

Laffano16 skrev: tor mar 17, 2022 6:36 pm T24 på -2 ikke dårlig start det men heller ikke det beste så regner med Hovland kjemper topp 20 denne helga

For de som følger med på golf, så vet man at fire dager med spill er lang tid, og det skjer ekstremt mye på de dagene. Så T24 etter dag 1 er ikke begrenesende for hvilken plassering han kan få. Han kan fortsatt vinne. Selv etter tre dager så betyr ikke T24 å bety at man kun kan kjempe om topp 20, med mindre det er veldig mange slag opp til de beste selvsagt.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi så jo et eksempel på det i Players, når Hovland lå nede på T59 men snudde til topp 10 og kjempet helt i teten en periode. Så akkurat når det gjelder Viktor er T30 etter første dag ikke noe problem å snu.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Champis skrev: fre mar 18, 2022 12:38 am
Laffano16 skrev: tor mar 17, 2022 6:36 pm T24 på -2 ikke dårlig start det men heller ikke det beste så regner med Hovland kjemper topp 20 denne helga

For de som følger med på golf, så vet man at fire dager med spill er lang tid, og det skjer ekstremt mye på de dagene. Så T24 etter dag 1 er ikke begrenesende for hvilken plassering han kan få. Han kan fortsatt vinne. Selv etter tre dager så betyr ikke T24 å bety at man kun kan kjempe om topp 20, med mindre det er veldig mange slag opp til de beste selvsagt.
Ja 4 dager er mye men jeg sier at jeg forventer ikke topp 10/ seier hver turnering

Champis

Legg inn av Champis »

Laffano16 skrev: fre mar 18, 2022 6:33 am
Champis skrev: fre mar 18, 2022 12:38 am
Laffano16 skrev: tor mar 17, 2022 6:36 pm T24 på -2 ikke dårlig start det men heller ikke det beste så regner med Hovland kjemper topp 20 denne helga

For de som følger med på golf, så vet man at fire dager med spill er lang tid, og det skjer ekstremt mye på de dagene. Så T24 etter dag 1 er ikke begrenesende for hvilken plassering han kan få. Han kan fortsatt vinne. Selv etter tre dager så betyr ikke T24 å bety at man kun kan kjempe om topp 20, med mindre det er veldig mange slag opp til de beste selvsagt.
Ja 4 dager er mye men jeg sier at jeg forventer ikke topp 10/ seier hver turnering

Nei, det kan jeg være enig i at er for mye å forvente :) Men vi får håpe han forbedrer spillet noe i dag, og at han kan spille om enda en god plassering på søndag.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Skal jo egentlig ikke klage, men ville Hovland tjent noe på å heller legge seg opp enn å gå for green på alle disse par 5 hullene? Han gjør seg liksom ikke noen tjenester føler jeg. 2 slags forskjell i approach vs around greenen. Burde caddien trekke frem statistikken litt oftere? På den andre siden så handler det kanskje like mye om mindset her...

Mehell

Legg inn av Mehell »

Når skal Hovland ut i dag? Og finnes det en sending som følger hans gruppe i dag og, eller må man følge hovedsendingen for å få med seg noen av slagene hans?

Caputo

Legg inn av Caputo »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 2:17 pm Når skal Hovland ut i dag? Og finnes det en sending som følger hans gruppe i dag og, eller må man følge hovedsendingen for å få med seg noen av slagene hans?
18 ish, regner med han er i featured group idag også.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Caputo skrev: fre mar 18, 2022 2:29 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 2:17 pm Når skal Hovland ut i dag? Og finnes det en sending som følger hans gruppe i dag og, eller må man følge hovedsendingen for å få med seg noen av slagene hans?
18 ish, regner med han er i featured group idag også.
takker :)

Caputo

Legg inn av Caputo »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 2:34 pm
Caputo skrev: fre mar 18, 2022 2:29 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 2:17 pm Når skal Hovland ut i dag? Og finnes det en sending som følger hans gruppe i dag og, eller må man følge hovedsendingen for å få med seg noen av slagene hans?
18 ish, regner med han er i featured group idag også.
takker :)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Viktor ute på featured groups nå.

Mehell

Legg inn av Mehell »

ElGuaje skrev: fre mar 18, 2022 6:36 pm Viktor ute på featured groups nå.
Starter dagen med birdie på et par 5 hull, etter å ha vært i problemer med å ligge i rough underveis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»