FIFA 22 Ultimate Team
-
Alpha
Ser ut som at de har jekket opp pacen på en rekke stoppere. Det virker lovende mtp. hvor ødelagt FUT21 var med backer som stopper. Det er også mer realistisk da en rekke stoppere ofte er blant de raskeste på laget, selv om en ikke skulle ha trodd det etter FIFA å dømme.
-
NoDabForYou
Jippi. Da blir det handel.lok1 skrev: ons aug 11, 2021 3:08 am Leste i VG at man får enda flere muligheter til å style stadion sin med. Fantastisk...
-
Alpha
Det gjelder godt over halve Chelsea-laget. Skandaløst.
-
Nebbet
Virker veldig rart. Naturlig at de skal øke pace på CB hvis RB/LB skal bli mindre aktuelt som stoppere. Ser dog ikke ut som den trenden har spredd seg så veldig på andre spillere, ref Dias.
-
Alpha
Føler det er litt overvekt på oppgradert pace blant stoppere. Militao(+5), Skriniar(+11), Tomori(+2), Rudiger(+5), Vertonghen (+17), Akanji (+4) og De Vrij (+4) for å nevne noen.Nebbet skrev: tir sep 14, 2021 9:28 am Virker veldig rart. Naturlig at de skal øke pace på CB hvis RB/LB skal bli mindre aktuelt som stoppere. Ser dog ikke ut som den trenden har spredd seg så veldig på andre spillere, ref Dias.
-
Nebbet
Absolutt. Langsiktig så blir det fort mange som har en unaturlig høy pace. Gjerne tidligere enn før. Kan bli en frustrerende start om de tunge og treige brått skal være raskere og mer bevegelige. Svært lite som tilsier at spillere som Vertonghen og De Vrij har blitt noe hurtigere over sommeren.Alpha skrev: tir sep 14, 2021 9:54 amFøler det er litt overvekt på oppgradert pace blant stoppere. Militao(+5), Skriniar(+11), Tomori(+2), Rudiger(+5), Vertonghen (+17), Akanji (+4) og De Vrij (+4) for å nevne noen.Nebbet skrev: tir sep 14, 2021 9:28 am Virker veldig rart. Naturlig at de skal øke pace på CB hvis RB/LB skal bli mindre aktuelt som stoppere. Ser dog ikke ut som den trenden har spredd seg så veldig på andre spillere, ref Dias.
-
Jompa
Det er nok for å hindre det som skjedde i fjor, at mange flyttet backer inn sentralt. Synes bare at det blir litt mismatch når Pepe går så mye den ene veien, mens Dias, som altså ble kåret til sesongens beste spiller i EPL, går motsatt vei fra en allerede lav pace.
-
Alpha
På et generelt grunnlag synes jeg det var på tide at stoppere har fått jekket opp farten. Er ikke sånn at stoppere alltid er de treigeste i laget. Ellers er jeg enig med Jompa når det kommer til inkonsekvent oppgradering som man ser med f.eks Dias. Mistenker at det er fordi at Dias skal ha rom til flere spesialkort, men det blir litt feil.
-
Kukost
Hvordan forgår egentlig division rivals i år? alle starter i div 10 og spiller seg oppover? Er det slik at rykker man opp til divisjon 9 kan man ikke rykke ned igjen til div 10? Leste noe om checkpoints, men synes det var veldig uklart. Noen vet hvordan det blir?
-
Nebbet
Kukost skrev: tir sep 14, 2021 4:54 pm Hvordan forgår egentlig division rivals i år? alle starter i div 10 og spiller seg oppover? Er det slik at rykker man opp til divisjon 9 kan man ikke rykke ned igjen til div 10? Leste noe om checkpoints, men synes det var veldig uklart. Noen vet hvordan det blir?
Litt vanskelig å forstå seg på. Gir det et forsøk.
Går over 6 uker, altså en «season». Alle starter i Div 10 rank 5 eller lignende. Så må man komme seg oppover, her går det kun på antall seiere. Oppnår du en streak på 2 seiere på rad osv vil du få doble poeng. Rewards er lagt opp etter X antall seiere. Ikke noe poengkrav og grinding. Når man så mange seiere som man tenker er oppnåelig kan man claime rewards når som helst, samme gjelder champs. Når sesongen er over flyttes du ned et par divisjoner før neste sesong. Kommer du forbi div 1, kommer elite. Her er det mindre info angående hvordan det skal fungere. Er lagt opp til at det skal være banskeligere å rykke nedover med vilje som før. Usikker på hvilke restriksjoner som ligger der.
Min oppfatning av det jeg har lest.
-
Kukost
hmm det må jo bety at det blir en stor forskjell i år på markedprisen\når man bør kjøpe spillere siden vi ikke får rivals og cl rewards på torsdager som før? Hva tenker dere om det?Nebbet skrev: tir sep 14, 2021 8:29 pmRewards er lagt opp etter X antall seiere. Ikke noe poengkrav og grinding. Når man så mange seiere som man tenker er oppnåelig kan man claime rewards når som helst, samme gjelder champs.Kukost skrev: tir sep 14, 2021 4:54 pm Hvordan forgår egentlig division rivals i år? alle starter i div 10 og spiller seg oppover? Er det slik at rykker man opp til divisjon 9 kan man ikke rykke ned igjen til div 10? Leste noe om checkpoints, men synes det var veldig uklart. Noen vet hvordan det blir?
-
Alpha
Alpha skrev: tir sep 14, 2021 12:00 pm På et generelt grunnlag synes jeg det var på tide at stoppere har fått jekket opp farten. Er ikke sånn at stoppere alltid er de treigeste i laget.
Snakker om solen. Rudiger sin fart i går
Synes det burde vært flere CB med 85+ pace.
-
Kukost
Et spørsmål folkens. En kamerat av meg har byttet fra xbox til ps5. Han måtte lage seg en bruker og EA ID før han fikk logget inn på fifa 21 (får lånt platen av meg for å teste det ut), men når han logger inn på spillet får han ikke tilgang til transfermarkedet. Hva kommer dette av? Han har spilt 5-6 kamper, men får ikke tilgang. Han har også forhåndsbestillt ultimate versjonen av fifa 22 digital utgaven... Vil han risikere å ikke få tilgang til transfermarkede der heller på f.eks web app eller når spiller lanseres? Noen som veit??
-
Alpha
Kukost skrev: ons sep 15, 2021 1:54 pm Et spørsmål folkens. En kamerat av meg har byttet fra xbox til ps5. Han måtte lage seg en bruker og EA ID før han fikk logget inn på fifa 21 (får lånt platen av meg for å teste det ut), men når han logger inn på spillet får han ikke tilgang til transfermarkedet. Hva kommer dette av? Han har spilt 5-6 kamper, men får ikke tilgang. Han har også forhåndsbestillt ultimate versjonen av fifa 22 digital utgaven... Vil han risikere å ikke få tilgang til transfermarkede der heller på f.eks web app eller når spiller lanseres? Noen som veit??
Tenker du overgangsmarkedet på konsoll eller web app?
-
Kukost
Jeg tenker egentlig på begge deler, han får ikke tilgang verken på web app eller på selve spillet på fifa 21, så man begynner jo å lure på hva som vil skje på fifa 22Alpha skrev: ons sep 15, 2021 2:29 pmKukost skrev: ons sep 15, 2021 1:54 pm Et spørsmål folkens. En kamerat av meg har byttet fra xbox til ps5. Han måtte lage seg en bruker og EA ID før han fikk logget inn på fifa 21 (får lånt platen av meg for å teste det ut), men når han logger inn på spillet får han ikke tilgang til transfermarkedet. Hva kommer dette av? Han har spilt 5-6 kamper, men får ikke tilgang. Han har også forhåndsbestillt ultimate versjonen av fifa 22 digital utgaven... Vil han risikere å ikke få tilgang til transfermarkede der heller på f.eks web app eller når spiller lanseres? Noen som veit??
Tenker du overgangsmarkedet på konsoll eller web app?