Ny tråd her :
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=4215
Det er nå tor sep 17, 2026 4:30 pm
Legg inn av startelver »
Legg inn av Corvus »
Er såpass mye kvalitet på HBO at den skal jeg ha en god stund uansett. Netflix kuttet jeg i vår, er så mye drit som kommer ut der nå at jeg ble lei.Neptun skrev: man aug 08, 2022 7:51 pmHelt uaktuelt å fortsette med HBO om de gjør om avtalen. Det blir en kundeflukt uten like, det bør de være forberedt på.startelver skrev: fre aug 05, 2022 11:44 am Da er det slutt på eventyret med HBO Max til halv pris resten av livet.
Discovery + tar over hele greia.
Warner Bros. Discovery bekrefter at de skal slå sammen sine to strømmetjenester HBO Max og Discovery+. Det sa toppsjef David Zaslav i en samtale med investorer etter selskapets kvartalsresultater torsdag.
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bGy8 ... 6-n1065ce5
Har mer enn nok med Netflix og Viaplay.
Og tar heller Amazon Prime enn noe fullpris til HBO og Discovery.
Legg inn av Bustyvel »
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pmIkke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Legg inn av Cabal »
Vet ikke hva som kommer til å skje, men jeg antar det er null problem for dem å avslutte den gamle tjenesten om de ønsker å kvitte seg med den rabatten. Tipper uansett at det blir gode tilbud på en evt ny tjeneste også.Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pmAntar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pmIkke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Legg inn av startelver »
Da blir jeg overrasket! Men jeg kutter dem ikke ut før en prisoppgang.Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pmAntar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pmIkke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Legg inn av Ditmark »
Legg inn av Chromeback »
Ja, dette var jo vilkårene man skrev under på da man opprettet avtalen med dem, så det er jo akkurat som forventet det.Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.
Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.
https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Legg inn av startelver »
Jeg fikk denne mailenDitmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.
Legg inn av kibby »
Jeg fikk den samme. Men forventer at prisen blir 49,50.startelver skrev: ons jun 14, 2023 12:37 amJeg fikk denne mailenDitmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.
Fra neste fornyelsesdato etter 13. juli 2023 vil den månedlige standard abonnementsprisen endres fra 89 kr til:
99 kr/mnd
Men jeg har 50%, de kan bare våge å slette tilbudet. De er vel fusjonert med et annet selskap nå.
Legg inn av Ditmark »
Er en del som lurte på hva som kom til å skje med denne avtalen etter fusjonen mellom HBO og Discovery, så da var det greit å informere om prisen når det først kom en prisjustering.Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 8:50 pmJa, dette var jo vilkårene man skrev under på da man opprettet avtalen med dem, så det er jo akkurat som forventet det.Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.
Legg inn av startelver »
I går mottok du en e-post angående en prisøkning for HBO Max som inneholdt feil informasjon. Vennligst aksepter våre unnskyldninger, og se nedenfor for riktig e-post angående endringen i prisen på ditt livstidsrabatttilbud.
Fra neste fornyelsesdato etter 13. juli 2023 vil den månedlige abonnementsprisen på 50 % rabatt livet ut endres fra 44,50 kr til:
49,50 kr/md
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute