Det er nå tor sep 17, 2026 11:57 am
Legg inn av teodora »

Legg inn av teodora »
Fikk du ikke med deg at dette er en POSITIV tråd??Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av Henningsen »
Kan spandere deg ei pakke med antidepressiver om du vil.Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av Mehell »
Kan bekrefte at vi enkle og uintelligente kan kose oss med trivelige bilder og emosjonell musikk.Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av return_of_drakkar »
Kanskje Windows har slike bakgrunnsbilder fordi det er bra for folk.Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av izzet2015 »
Er du virkelig så sur? Dette skal være en positiv tråd. Så kommer du med dette oppgulpet. Hva feiler det folk?Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av izzet2015 »
Det var utrolig negativt, har du store problemer?Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Legg inn av izzet2015 »
Legg inn av Queenie »
Leit å høre at du opplever det slikt, og i mai hvor det er så mye spiring, nytt liv og gode energier rundt oss. Viktig å prøve å ta dette inn, gode ting gjør oss godtizzet2015 skrev: tir mai 09, 2023 4:17 pm Jeg sliter mye psykisk og disse dagene i Mai er tøffe. Greier ikke å finne noe positivt med livet, det er mørkt. Det er sånn i flere perioder. Da må jeg bare kjempe meg opp igjen og prøve å finne glede med livet. Men dette er jeg godt vant med, etter å ha slitt siden 70-tallet!
Legg inn av izzet2015 »
Jeg synes ikke slike bilder er noe bra for folk..Et negativt bilde. Hvorfor får vi slike bilder?Dionysos skrev: ons mai 10, 2023 6:26 pmFor å være ærlig tror jeg ikke at folk flest vil få en positiv følelse av dette bildet, uavhengig av hva de rasjonelt mener om transseksualitet.
Legg inn av InsVerderben »
Skog, vann og natur. Slår alt av legemidler!
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute