Det feilslåtte Islam-eksperimentet i Europa
- JauKaninen
Det feilslåtte Islam-eksperimentet i Europa
I Danmark er det allerede mainstream å prate om remigrasjon, foreløpig er det vel bare Norgesdemokratene i Norge som prater om det. Men akkurat dette er noe som tvinger seg frem etterhvert. Forøvrig har det vært 14 knivran i Kristiansand bare de siste 2 ukene, begått av "the usual suspects"

- JauKaninen
Gjentar historien seg selv? Venstresiden inviterer barbarene inn, barbarene tar over og dreper venstresiden (og alle andre ikke-muslimer)
Det er helt forjævlig.Frode57 skrev: fre okt 24, 2025 6:48 pm Det vil nok slå tilbake på danskene om de mobber muslimene ut av landet.
Demografien tilsier at muslimene er kjærkomne .
Det fødes for få barn.
Forøvrig har jeg blitt skjelt ut en gang i år i jobben, det var av en syrer. Han fyren der er ikke god.
- JauKaninen
Hehe, samme skjedde meg ifjor faktisk. Ble skjelt ut en gang av en kunde og han var syrer. Han hadde til og med vært i avisa med historien sin som om det var en stor gladsak at han hadde kommet hit liksom. Kona og moren virker veldig greie, men han er fullstendig sprø. Sikkert en voldsmann.GeirK skrev: fre des 05, 2025 4:02 pm
Forøvrig har jeg blitt skjelt ut en gang i år i jobben, det var av en syrer. Han fyren der er ikke god.
De har vel et annet syn på leverandører i muslimske land. Spesielt oss vantro.
- JauKaninen
Common sense er ikke så common lenger. Man kan si mye om Ungarn sin leder, men akkurat her har han jo hele den enkle oppskriften på det til oss alle.
- JauKaninen
Muslimer har all min medfølelse for å bli utsatt for hvite liberale kvinner

- JauKaninen
Etter gammelkommunistene så kommer det stadig flere politikere som skjønner problemet. Islam er ikke multikultur, det er monokultur. Altså den kan ikke kan leve sammen med andre ideer. En ekstrem ideologi enda verre enn nazismen. Som må bekjempes
- JauKaninen
Muhammed Hijab, en islamist med stor fanscare i UK, prater åpent om Eurabia som angivelig var en "høyreekstrem konspirasjonsteori".
- JauKaninen
De som faktisk ønsker å integrere seg i Norge blir møtt med hat og forakt fra det pakistanske miljøet...
https://www.tv2.no/nyheter/arina-amir-h ... /18541590/
https://www.tv2.no/nyheter/arina-amir-h ... /18541590/