Trist med Leicester.

Svar
izzet2015

Trist med Leicester.

Legg inn av izzet2015 »

Ufattelig trist at Leicester rykker ned. Det er klubben i mitt hjerte. Fulgt de siden 1969. Håper de rykker opp på første forsøk. :!:

return_of_drakkar

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: søn mai 04, 2025 10:07 am Ufattelig trist at Leicester rykker ned. Det er klubben i mitt hjerte. Fulgt de siden 1969. Håper de rykker opp på første forsøk. :!:
Jeg er enig i det du skriver her.

Nå skal vel Vardy forlate klubben etter lang og tro tjeneste.

Denne er verd å se:

Vardy ja, jeg mener at hans prestasjoner i vinnersesongen overgår alle andre spisser i PL.

izzet2015

Legg inn av izzet2015 »

return_of_drakkar skrev: ons mai 07, 2025 4:18 pm
izzet2015 skrev: søn mai 04, 2025 10:07 am Ufattelig trist at Leicester rykker ned. Det er klubben i mitt hjerte. Fulgt de siden 1969. Håper de rykker opp på første forsøk. :!:

Denne er verd å se:

Vardy ja, jeg mener at hans prestasjoner i vinnersesongen overgår alle andre spisser i PL.
En legende takker av, han har gjort en formidabel jobb for klubben, en hedersmann.

return_of_drakkar

izzet2015 skrev: tor mai 08, 2025 5:51 pm
return_of_drakkar skrev: ons mai 07, 2025 4:18 pm

Denne er verd å se:

En legende takker av, han har gjort en formidabel jobb for klubben, en hedersmann.
Ja, og en handlingens mann - nå fikk jo dommeren en alvorlig smell og Vardy grep fløyta og signaliserte og fikk stoppet kampen .

Planeten

Legg inn av Planeten »

Går ikke så voldsomt bra nå heller, men håper de kommer opp igjen etter hvert. Glemmer aldri sesongen de tok ligagull. Den var det ikke mange som så komme.

return_of_drakkar

Får tro at de ikke faller videre nedover.

return_of_drakkar

Får tro at de ikke faller videre nedover.

GiPazzini_85

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ser ikke videre lovende ut. Håpet er nok at Portsmouth kan slakke av betraktelig. Og er seks poeng i straff det de kan regne med blir det endelige utfallet når sesongen er over?

return_of_drakkar

GiPazzini_85 skrev: tir mar 24, 2026 8:25 am Ser ikke videre lovende ut. Håpet er nok at Portsmouth kan slakke av betraktelig. Og er seks poeng i straff det de kan regne med blir det endelige utfallet når sesongen er over?
De har dog heng på Portsmouth og også WBA og Blackburn.

Svar