Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Salah (C) Bruno (V) Sancho Smith Rowe
Watkins DCL
Forster Ayling Bissouma Obafemi

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Mange templater som hadde fått seg en støkk dersom Messi kom til Premier League.

Cyril

Legg inn av Cyril »

Kærlighed skrev: tor aug 05, 2021 8:23 pm Mange templater som hadde fått seg en støkk dersom Messi kom til Premier League.
Tidenes permacap i såfall 🤓

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Sanchez
Robbo - Digne - White
Greenwood - Fernandes (C) - Salah - Sarr - ESR
DCL - Antonio

Coufal, Obafemi og Manquilo på benk. Greenwood blir til Sancho antar jeg etter første kamp. Spørs om man skal inn igjen med Watkins da.

Nevi

Legg inn av Nevi »

k9b skrev: tor aug 05, 2021 8:16 pm Messi blir ikke i Barcelona. Da blir det fort PSG, Man City eller Aston Villa.

Hva blir prisen i PL? 14.0?
Aston Villa i samme åndedrag som City og PSG?

Min første tanke er at City går for Messi i stedenfor Kane nå.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

mrmanutd skrev: tor aug 05, 2021 7:17 pm Bilde

Sånn sett bort fra usikkerhet rundt om spillere (Sancho) er klare etter sommeren - innspill?
Chillwell for usikker for min smak og tøft program

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

K-Torget skrev: tor aug 05, 2021 8:19 pm Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Fin, men selv om White er verdi, er det litt kjipt å spille han versus en spiss.
Idk, bra lag, sikkert bedre enn mitt

Expekt

Legg inn av Expekt »

Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Bra lag, men Sancho starter nok ikke ligapremieren, så her ville jeg funnet meg en annen spiller. Kjenner jeg også er litt skeptisk til Watkins pga Ings sin ankomst. Det spørs om ikke Watkins må finne seg i å spille litt ute på kanten kommende sesong.

KenMonkou

Legg inn av KenMonkou »

Hadde Watkings jeg å, men usikker nå pga Ings. Går Ings rett in da mon tro, de har jo greit kamp program Villa

Expekt

Legg inn av Expekt »

KenMonkou skrev: fre aug 06, 2021 5:45 am Går Ings rett in da mon tro, de har jo greit kamp program Villa
Villa har et fint program så noe bør man absolutt ha. Vi får sikkert svar på noen av spørsmålene i morgendagens treningskamp mot Sevilla.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Mitt lag pdd:

Sanchez
TAA Digne Shaw
Bruno Sarr Salah Raphinha
DCL Wilson Antonio

Foster, White, Williams, Brownhill

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Dejan_Stankovic89 skrev: fre aug 06, 2021 8:06 am Foster
Hva er egentlig status og rekkefølge på keeperne i Watford? Foster, Bachmann, Eliot og Dahlberg.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

chelsea8 skrev: fre aug 06, 2021 10:26 am
Hva er egentlig status og rekkefølge på keeperne i Watford? Foster, Bachmann, Eliot og Dahlberg.
Bachmann er vel første keeper etter det jeg har lest

Yesil

Legg inn av Yesil »

chelsea8 skrev: fre aug 06, 2021 10:26 am
Foster sto de første 22 kampene + siste serierunde. Bachmann sto de 23 kampene mellom disse.
Bachmann sannsynligvis førstekeeper, men jeg ser ikke bort i fra at både han og Foster får mange kamper.
Foster er uansett det beste 4.0-valget. Han får kanskje spille, og dersom han ikke får spille og går ned i verdi så er det bare å stå ved han som død 2.keeper sesongen ut.
Personlig går jeg for Bachmann og Foster. Svært gjerrig lag forrige sesong i Championship, fint program, billig og garantert at én starter selv med skade.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: fre aug 06, 2021 10:46 am Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.
Min spådom er at Bachman får flere saves, og Sanchez får flest CS. Noe nytt om skaden på Sanchez?

guru

Legg inn av guru »

Solskjær bekrefter langt på vei at hverken Sancho eller Varane starter mot Leeds i seriepremieren.

Yesil

Legg inn av Yesil »

guru skrev: fre aug 06, 2021 11:01 am
HeskeyTime skrev: fre aug 06, 2021 10:46 am Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.
Min spådom er at Bachman får flere saves, og Sanchez får flest CS. Noe nytt om skaden på Sanchez?
Ble bare tatt av for å være forsiktig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: fre aug 06, 2021 2:15 am
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Fin, men selv om White er verdi, er det litt kjipt å spille han versus en spiss.
Idk, bra lag, sikkert bedre enn mitt
Takk for tilbakemelding. Ser poenget ditt, men føler laget blir mindre balansert om jeg går for tre spillende spisser. Ikke lett dette..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Expekt skrev: fre aug 06, 2021 5:41 am
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Bra lag, men Sancho starter nok ikke ligapremieren, så her ville jeg funnet meg en annen spiller. Kjenner jeg også er litt skeptisk til Watkins pga Ings sin ankomst. Det spørs om ikke Watkins må finne seg i å spille litt ute på kanten kommende sesong.
Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Prøver denne jeg blir litt svakt offensivt og defensivt men men

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Laffano16 skrev: fre aug 06, 2021 5:15 pm Prøver denne jeg blir litt svakt offensivt og defensivt men men
Ajer har vel ikke noe på er FPL-lag å gjøre vil jeg påstå.
Dallas har mistet verdi i og med han ikke er OOP lengre.
Davis er vel «død» nå med Ings inn og Wesley tilbake vil jeg tro. Obafemi med større sjanse for spilletid.
Liker midtbanen din med tre store, men tror ikke jeg går for det selv (har kun Salah atm), så får jeg se om jeg tør å gå uten Bruno.

Det skal bli vanskeligere å få straffe, så da lister Bruno litt verdi. I tillegg var han ikke like effektiv på slutten av forrige sesong, og ikke noe god i EM (men spilte jo en annen rolle der da).
Sist redigert av Astonstian den fre aug 06, 2021 8:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lumanza

Legg inn av Lumanza »

https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/

Ifølge denne siden er Deeney og KdB bare other potential starters. Noen som vet hvorfor? KdB er vel rimelig bankers om han er klar, men hvorfor er han ikke klar? Deeney er ikke så klink i elleveren som forrige gang Watford var oppe?

Palmanova

Legg inn av Palmanova »

Lumanza skrev: fre aug 06, 2021 8:04 pm https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/

Ifølge denne siden er Deeney og KdB bare other potential starters. Noen som vet hvorfor? KdB er vel rimelig bankers om han er klar, men hvorfor er han ikke klar? Deeney er ikke så klink i elleveren som forrige gang Watford var oppe?
I forhold til Denney skiftet Watford formasjon i fjor med stort hell uten Denney: https://www.nevermanagealone.com/2021/8 ... maila-sarr

Brukeravatar
Lumanza

Legg inn av Lumanza »

Palmanova skrev: fre aug 06, 2021 8:35 pm
Lumanza skrev: fre aug 06, 2021 8:04 pm https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/

I forhold til Denney skiftet Watford formasjon i fjor med stort hell uten Denney: https://www.nevermanagealone.com/2021/8 ... maila-sarr
Hmm, interessant. vanskelig å vite. Joshua King til 5.5 kanskje bedre? Men er ikke Deeney kaptein og straffeskytter? Vil vel garantert få litt spilletid. Benkes uansett.

Expekt

Legg inn av Expekt »

K-Torget skrev: fre aug 06, 2021 2:48 pm Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.
Watkins til Antonio høres fornuftig ut, men skjønner at det frister med noe offensivt krutt fra Villa.
Watkins --> Antonio
Sancho --> Buendia er en mulighet.

Jeg synes også Jota og Mahrez er interessant. Foreløpig har jeg Jota inne, men det er bare fordi jeg ikke finner nok midler til Mahrez. Men Liverpool har gode matcher i begge de første rundene så derfor frister det å triple. Det bør jo bli greit med mål mot Norwich og Burnley.

Greenwood er også et litt spennende alternativ. Jeg regner med han får rikelig med spilletid, spesielt de første kampene.

Brukeravatar
Lumanza

Legg inn av Lumanza »

Mange med Son her? Tok han inn for KdB siden belgieren ikke kan spille idag. Fikk da råd til Antonio for deeney. Iheanacho og Richarlison ikke i predicted lineup!?!?

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå! Ser jeg enden på kladdinga 😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Expekt skrev: lør aug 07, 2021 2:23 am
K-Torget skrev: fre aug 06, 2021 2:48 pm Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.
Watkins til Antonio høres fornuftig ut, men skjønner at det frister med noe offensivt krutt fra Villa.
Watkins --> Antonio
Sancho --> Buendia er en mulighet.

Jeg synes også Jota og Mahrez er interessant. Foreløpig har jeg Jota inne, men det er bare fordi jeg ikke finner nok midler til Mahrez. Men Liverpool har gode matcher i begge de første rundene så derfor frister det å triple. Det bør jo bli greit med mål mot Norwich og Burnley.

Greenwood er også et litt spennende alternativ. Jeg regner med han får rikelig med spilletid, spesielt de første kampene.
Interessante poeng.
Skummelt å gå uten City offensivt, spesielt i runde 2 mot Norwich. Men så har man jo den rulleringen igjen..

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Etter mye frem og tilbake tror jeg laget er landet. Er fortsatt veldig i tvil på hvem av Buendia/Bailey en skal gå for, men ender opp med sistnevnte, for nå.

Martinez (Sanchez)

Chilwell - Shaw - Coufal (Coady - Manquillo)

Mount - Bruno - Sterling - Bailey (Dallas)

DCL - Toney - Bamford

Svar