Har blitt bekreftet. James Gunn fortsetter på manus og regiKærlighed skrev: tor feb 17, 2022 2:17 pm Sterk avslutning av Peacemaker. Er det mulig å få en sesong 2?
Hvilken tv- serie så du sist?
-
ElGuaje
Re: Hvilken tv- serie så du sist?
-
PapaSmurf
Så et par episoder i jula. Kjedet meg og hoppet videre. Jeg er en sucker for biografiske serier, men denne var såpass spesiell at jeg falt av.
-
Mjordan23
Warrior (HBO, 2019)
Glitrende serie dette med gode karakterer og fantastiske slåssescener (de må være noe av det bedre som er laget).
Type serie man har lyst å se på nytt umiddelbart.
9/10
Glitrende serie dette med gode karakterer og fantastiske slåssescener (de må være noe av det bedre som er laget).
Type serie man har lyst å se på nytt umiddelbart.
9/10
-
Hitherto
^ Enig. Utvilsomt noe av det heftigste på TV-fronten de siste 2-3 åra. Sitter og venter på sesong 3.
-
Chromeback
► Show Spoiler
-
ElGuaje
Trodde 1883 var ferdig da jeg startet, men ser at det et par episoder igjen som ikke har kommet ut enda.
Nydelig serie så langt.
Nydelig serie så langt.
-
steponit
Chromeback skrev: fre feb 18, 2022 6:17 pm► Show Spoiler
► Show Spoiler
-
Chromeback
steponit skrev: fre feb 18, 2022 6:59 pm► Show Spoiler
► Show Spoiler
-
Sankaa
Jeg grusa akkurat gjennom "Av med maska" på VGTV hvor Hulsker dater damer med maske.
Hulsker er jo underholdende, passe underholdt.
Hulsker er jo underholdende, passe underholdt.
-
Chromeback
De siste sesongene er ikke i nærheten av de to første. De siste er produsert av Netflix, og lider av at serien egentlig ble stoppet etter andre sesong.
Har fortsatt ikke sett siste del, så mye faller det i kvalitet.
-
Chromeback
Peacemaker
Fantastisk, helt nydelig. Gunn klarer igjen å skape ett resultat som ikke skal være mulig med en såpass lite kjent superhelt, en karakter som omtrent ingen har brydd seg om før nå.
For meg personlig gir det ett endelig håp om at DC faktisk er på vei med noe, uten at man føler at man jager Marvel hele veien.
Litt usikker på hvor stor fan jeg er av avslutningen, men det får bli for en annen gang.
Det som er gøy er å se hvor mye castet, og særlig John Cena, faktisk bryr seg om serien. Det er så dumt, allikevel ser man at de virkelig bryr seg om prosjektet. Cena går jo virkelig all-in, scenen med pianospillingen eksemplifiserer dette greit.
Nei, dette er bare gøy. Spent på hva en sesong to eventuelt ville gått for av karakterer.
8.5/10
Smiling Friends
Vet ikke helt hva jeg skal gi her, er en halvtime/tre kvarter med gøyal underholdning. Totalt absurd, men gøyal. Dette er absolutt ikke en serie for enhver.
?/10
Reacher
Fuck yes.
Jeg har ikke noe voldsomt forhold til bøkene, og synes at filmene med Cruise alltid har vært enkelt og grei underholdning.
Men da Reacher var ferdig kjente jeg hvor glad jeg hadde blitt i karakteren, og det opplevde jeg aldri med filmene. Trodde aldri at jeg skulle klare å ta Thad seriøst i noe som helst, men her sitter man altså.
Denne serien lå på en god 9/9.5 frem til siste episode, men for å være en serie som virker såpass «ekte» ifht kampscener, så er det enkelte løsninger jeg hater med avslutningen og gjør at jeg trekker den ned til 8.5/10.
All over meget solid serie.
Fantastisk, helt nydelig. Gunn klarer igjen å skape ett resultat som ikke skal være mulig med en såpass lite kjent superhelt, en karakter som omtrent ingen har brydd seg om før nå.
For meg personlig gir det ett endelig håp om at DC faktisk er på vei med noe, uten at man føler at man jager Marvel hele veien.
Litt usikker på hvor stor fan jeg er av avslutningen, men det får bli for en annen gang.
Det som er gøy er å se hvor mye castet, og særlig John Cena, faktisk bryr seg om serien. Det er så dumt, allikevel ser man at de virkelig bryr seg om prosjektet. Cena går jo virkelig all-in, scenen med pianospillingen eksemplifiserer dette greit.
Nei, dette er bare gøy. Spent på hva en sesong to eventuelt ville gått for av karakterer.
8.5/10
Smiling Friends
Vet ikke helt hva jeg skal gi her, er en halvtime/tre kvarter med gøyal underholdning. Totalt absurd, men gøyal. Dette er absolutt ikke en serie for enhver.
?/10
Reacher
Fuck yes.
Jeg har ikke noe voldsomt forhold til bøkene, og synes at filmene med Cruise alltid har vært enkelt og grei underholdning.
Men da Reacher var ferdig kjente jeg hvor glad jeg hadde blitt i karakteren, og det opplevde jeg aldri med filmene. Trodde aldri at jeg skulle klare å ta Thad seriøst i noe som helst, men her sitter man altså.
Denne serien lå på en god 9/9.5 frem til siste episode, men for å være en serie som virker såpass «ekte» ifht kampscener, så er det enkelte løsninger jeg hater med avslutningen og gjør at jeg trekker den ned til 8.5/10.
All over meget solid serie.
-
DennisB
"From".
En ny serie fra personene som laget "Lost" (forresten en av tidenes beste serier), og denne er også far out there. En helt absurd setting og ditto scenario, men det funker meget bra for meg. Har sett de første 3 episodene som er ute, og dette, dere, er en serie som må ses.
Holy crap!
En ny serie fra personene som laget "Lost" (forresten en av tidenes beste serier), og denne er også far out there. En helt absurd setting og ditto scenario, men det funker meget bra for meg. Har sett de første 3 episodene som er ute, og dette, dere, er en serie som må ses.
Holy crap!
-
Glycinello
"Q-Into the Storm". HBO Max.
Dokumentarserie om en av de mest omtalte konspirasjonsteoriene de siste årene. Forsåvidt interessant og relevant i lys av ytringsfriheten, men det blir for overfladisk og "grunt" i det store og hele. 6/10.
Dokumentarserie om en av de mest omtalte konspirasjonsteoriene de siste årene. Forsåvidt interessant og relevant i lys av ytringsfriheten, men det blir for overfladisk og "grunt" i det store og hele. 6/10.
-
SirJames
No disrespect, Dennis, men jeg blir litt lunken til å prøve "From" når du samtidig sier at "Lost" er en av tidenes beste serierDennisB skrev: ons feb 23, 2022 2:36 am "From".
Holy crap!
Får vel uansett teste et par episoder ettersom du drar til med "Holy crap!" på slutten der
-
DennisB
Lost var en av mine første favoritter, og jeg synes den serien holdt seg veldig godt. Mest pga. skuespillerne, jo mer man ble kjent med rollene deres. Kan være enig i at den kan ha vært langdryg midtveis, men jeg synes den tok seg godt opp igjen etterhvert, og står i dag som en av mine all time favoritter, og ganske banebrytende i omfang.SirJames skrev: ons feb 23, 2022 1:21 pmNo disrespect, Dennis, men jeg blir litt lunken til å prøve "From" når du samtidig sier at "Lost" er en av tidenes beste serierDennisB skrev: ons feb 23, 2022 2:36 am "From".
Holy crap!Misforstå meg rett, jeg var "Lost"-oholiker de første sesongene jeg også, men synes serien tapte seg temmelig mye og pussig nok proporsjonalt med min egen frustrasjon over seriens "utvikling", eller mangel på sådan
Får vel uansett teste et par episoder ettersom du drar til med "Holy crap!" på slutten der![]()
Jeg har ingen tro på at denne serien "From" på langt nær er en langdryg affære, kanskje det også blir med denne ene sesongen. Det kan være grenser for hvor mye man kan tyne ut av dette temaet..
Første episode var ganske absurd, men også litt derfor jeg liker denne type serier. Ellers har jeg null sans for alle de typiske zombie-filmene og seriene ute, men denne fanget meg veldig tidlig.
Ellers er det jo godt vi har forskjellig smak rundt om. Det hadde vært usedvanlig kjedelig ellers
De to første der og Lost gir min topp 3-liste faktisk. Men Lost er førstSirJames skrev: tor feb 24, 2022 1:38 amDu rater den foran klassikere som The Wire, Sopranos, Six Feet Under, Breaking Bad, Game of Thrones og Succession?
Lost er ikke på IMDBs Top 250 liste. Av gode grunner. No offence, mister![]()