Generell diskusjon om corona
-
Henningsen
Enda en ny variant..?
Får finne frem et lommetørkle og en kopp buljong, så er jeg helgardert.
Får finne frem et lommetørkle og en kopp buljong, så er jeg helgardert.
-
SirJames
Jah, sannelig på tide.
Tror denne er en spinoff fra den myteomspunnede "deltakron" varianten. Den nye har fått navnet "ominuclear", og det eneste som hjelper er munnbind samt 4 doser med syntetisk jod. Det advares mot bivirkninger, herunder tendenser til ufrivillig jodling. I tillegg fryktes Long Ominuclear, hvor man blir selvlysende hver gang feberen overstiger 38,2 grader.
Ved reising innenfor EU, kan man bli pålagt å spise 500 gram torsk før man passerer grensen.
-
Rexwiller
Man trenger da selvsagt grønt torskesertifikat. Det vil ha en varighet på 2 uker.SirJames skrev: man mar 07, 2022 7:12 pmJah, sannelig på tide.
Tror denne er en spinoff fra den myteomspunnede "deltakron" varianten. Den nye har fått navnet "ominuclear", og det eneste som hjelper er munnbind samt 4 doser med syntetisk jod. Det advares mot bivirkninger, herunder tendenser til ufrivillig jodling. I tillegg fryktes Long Ominuclear, hvor man blir selvlysende hver gang feberen overstiger 38,2 grader.
Ved reising innenfor EU, kan man bli pålagt å spise 500 gram torsk før man passerer grensen.
Tsjernobylvarianten. En radiaktiv mutert variant som oppstod i kjølvannet av trefningene i Tsjernobyl. Den farlig miksen av radioaktivitet og corona gjør at NÅ blir det virkelig bruk for hazmatdrakten. Men det kunne kineserne forutse allerede så det var derfor de var føre var.William_S skrev: man mar 07, 2022 6:05 pmVarianten er garantert verre enn svartedauden. Hilsen Bjørg.Morromann skrev: man mar 07, 2022 6:21 am Men er det noen som har info om den varianten som svensk media har fortalt er forventet å dukke opp rundt 20.mars? Hva er det for noe? Hvordan vet de det? What? Hva?
-
Enhanced
I Tyskland måtte en god del flyktninger fra Ukraina overnatte på togstasjonen da hotellene sin "3G"-regel rundt covid-vaksinasjon gjorde at de ikke fikk lov til å få et rom.
https://www.stuttgarter-zeitung.de/inha ... 1d911.html
Munnbind, nei. Den tiden er forbi med den radioaktive varianten. Nå blir det obligatoriske hazmatdrakter for ALLE! Kina har skjønt det.SirJames skrev: man mar 07, 2022 7:12 pmJah, sannelig på tide.
Tror denne er en spinoff fra den myteomspunnede "deltakron" varianten. Den nye har fått navnet "ominuclear", og det eneste som hjelper er munnbind samt 4 doser med syntetisk jod.
-
SirJames
Rexwiller skrev: man mar 07, 2022 8:20 pmMan trenger da selvsagt grønt torskesertifikat. Det vil ha en varighet på 2 uker.SirJames skrev: man mar 07, 2022 7:12 pmJah, sannelig på tide.
-
basillen
"It's for your health".Enhanced skrev: man mar 07, 2022 8:48 pm I Tyskland måtte en god del flyktninger fra Ukraina overnatte på togstasjonen da hotellene sin "3G"-regel rundt covid-vaksinasjon gjorde at de ikke fikk lov til å få et rom.
-
seriemester2013
Har ikke lest i tråden her på lenge, det ble litt so what med koronnan for min del, men denne må jeg si var hysterisk morsom når jeg først leste i trådenMorromann skrev: man mar 07, 2022 6:21 am Men er det noen som har info om den varianten som svensk media har fortalt er forventet å dukke opp rundt 20.mars? Hva er det for noe? Hvordan vet de det? What? Hva?
The decade from hell.
-
William_S
Må da være lov å avvike fra regelverket av humanitære årsaker som dette jo er.Enhanced skrev: man mar 07, 2022 8:48 pm I Tyskland måtte en god del flyktninger fra Ukraina overnatte på togstasjonen da hotellene sin "3G"-regel rundt covid-vaksinasjon gjorde at de ikke fikk lov til å få et rom.
Nei du sier ikke det. Nei du sier ikke det. Hvem var det? Han sa ikke det.
-
William_S
Tenk at antall innlagte pasienter er høyere nå enn noensinne tidligere i pandemien. Likevel ingen som maser om lockdown. Det er sunt synes jeg.
-
Hetfield
Veldig sunt. Og det betyr at man har hatt mye mer å gå på med omikron, på enn hva tiltaksfantastene har hardnakket påstått.William_S skrev: tir mar 08, 2022 5:00 pm Tenk at antall innlagte pasienter er høyere nå enn noensinne tidligere i pandemien. Likevel ingen som maser om lockdown. Det er sunt synes jeg.
Begynner nesten å savne dommedagspratet til Bjørg, Gunhild, Klein, Westin og Svanæs. Det er nesten som om de er forduftet på grunn av Ukraina-krigen. Atomkrig er jo noe som vil ligne mye mer på svartedauen i form av liv som går tapt enn hva omicronvarianten av corona er, selv om Bjørg presterte å sammenligne nettopp omicron med svartedauen. Men dommedagspratet til denne gjengen var egentlig fornøyelig underholdning når jeg tenker meg om.Hetfield skrev: tir mar 08, 2022 5:08 pmVeldig sunt. Og det betyr at man har hatt mye mer å gå på med omikron, på enn hva tiltaksfantastene har hardnakket påstått.William_S skrev: tir mar 08, 2022 5:00 pm Tenk at antall innlagte pasienter er høyere nå enn noensinne tidligere i pandemien. Likevel ingen som maser om lockdown. Det er sunt synes jeg.
-
NoDabForYou
Har de tatt injeksjoner i tillegg så skjønner jeg at de føler seg lurt
-
William_S
Hehe ja. Jeg har jo hatt dette verre enn svartedauden viruset nå. Jeg sitter her fortsatt - frisk og fin. Helt utrolig hvor kort tid sykdommen var innom. Men kanskje jeg bare venter på den store long covid smellen?Morromann skrev: tir mar 08, 2022 5:57 pmBegynner nesten å savne dommedagspratet til Bjørg, Gunhild, Klein, Westin og Svanæs. Det er nesten som om de er forduftet på grunn av Ukraina-krigen. Atomkrig er jo noe som vil ligne mye mer på svartedauen i form av liv som går tapt enn hva omicronvarianten av corona er, selv om Bjørg presterte å sammenligne nettopp omicron med svartedauen. Men dommedagspratet til denne gjengen var egentlig fornøyelig underholdning når jeg tenker meg om.Hetfield skrev: tir mar 08, 2022 5:08 pmVeldig sunt. Og det betyr at man har hatt mye mer å gå på med omikron, på enn hva tiltaksfantastene har hardnakket påstått.William_S skrev: tir mar 08, 2022 5:00 pm Tenk at antall innlagte pasienter er høyere nå enn noensinne tidligere i pandemien. Likevel ingen som maser om lockdown. Det er sunt synes jeg.
-
NoDabForYou
Fokus på gain of function
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verd ... 3peJyN_cew
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verd ... 3peJyN_cew
-
NoDabForYou
Samme her. Men får det sikkert snart på nytt. Da skal jeg rykke ut til lokalavisen og "føle meg lurt"William_S skrev: tir mar 08, 2022 6:37 pmHehe ja. Jeg har jo hatt dette verre enn svartedauden viruset nå. Jeg sitter her fortsatt - frisk og fin. Helt utrolig hvor kort tid sykdommen var innom. Men kanskje jeg bare venter på den store long covid smellen?Morromann skrev: tir mar 08, 2022 5:57 pmBegynner nesten å savne dommedagspratet til Bjørg, Gunhild, Klein, Westin og Svanæs. Det er nesten som om de er forduftet på grunn av Ukraina-krigen. Atomkrig er jo noe som vil ligne mye mer på svartedauen i form av liv som går tapt enn hva omicronvarianten av corona er, selv om Bjørg presterte å sammenligne nettopp omicron med svartedauen. Men dommedagspratet til denne gjengen var egentlig fornøyelig underholdning når jeg tenker meg om.Hetfield skrev: tir mar 08, 2022 5:08 pm
Veldig sunt. Og det betyr at man har hatt mye mer å gå på med omikron, på enn hva tiltaksfantastene har hardnakket påstått.![]()
-
Hetfield
Det er godt å høre fra en av dommedagsprofetene.
En reality check i hvor uproblematisk omicron-varianten faktisk er.
-
Funkhouser
Ja det kan du si. Dette konstante gnålet fra denne gjengen drukner jo i dagens nyhetsbilde, men de holder det utrolig nok gående enda. For eksempel en kjent greie at det finnes 2 koronavirus-varianter som sirkulerer nå, de har vel vært så uheldige å få begge. Videre gir milde forløp mild immunrespons, dette kan skje med forkjølelser også. Men Mauseth føler seg lurt. Av naturen da, må man vel regne med.Hetfield skrev: tir mar 08, 2022 6:57 pmDet er godt å høre fra en av dommedagsprofetene.
En reality check i hvor uproblematisk omicron-varianten faktisk er.