🌬🧨 Avslutningsseremonien
🌬🧨 Avslutningsseremonien
Nå klokka 1300
Sørlandets første individuelle OL-vinner på vinterføre: Marte Olsbu Røiseland, bringer det norske flagget inn i Fugleredet!
Sørlandets første individuelle OL-vinner på vinterføre: Marte Olsbu Røiseland, bringer det norske flagget inn i Fugleredet!
-
Elgen
Joda, er forsåvidt enig. Men det var kun alderen som gjorde at hun måtte slutte i statskanalen.lok1 skrev: søn feb 20, 2022 1:16 pmSom igjen gjør at hukommelsen blir dårlig?
Jeg liker dama, men hun har i mange år kluret veldig fra boksen. Også i dag.
-
sexxes
Hva tenker du på?lok1 skrev: søn feb 20, 2022 1:16 pmSom igjen gjør at hukommelsen blir dårlig?
Jeg liker dama, men hun har i mange år kluret veldig fra boksen. Også i dag.
-
Elgen
Spesielt med Ja, vi elsker på en avslutningssemoni. Men flotte greier! Gratulerer til Therese og Norge!
Snart er det sport på grønt underlag, nemlig Leeds-Manchester United
-
PowersIave
Den har blitt spilt på flere avslutningsseremonier opp gjennom årene.DenFelgen skrev: søn feb 20, 2022 1:43 pm Spesielt med Ja, vi elsker på en avslutningssemoni. Men flotte greier! Gratulerer til Therese og Norge!
-
Elgen
Ok, da har jeg sikkert ikke sett så mange avslutningssermonierPowersIave skrev: søn feb 20, 2022 1:45 pmDen har blitt spilt på flere avslutningsseremonier opp gjennom årene.DenFelgen skrev: søn feb 20, 2022 1:43 pm Spesielt med Ja, vi elsker på en avslutningssemoni. Men flotte greier! Gratulerer til Therese og Norge!
Den på Lillehammer husker jeg i farten, men det begynner å bli noen år siden
-
PowersIave
Det er vel vanlig at de siste gullmedaljene deles ut på avslutningsseremonien. Norge har jo vunnet de tre siste 30 km for kvinner, med medaljeutdeling på avslutningsseremonien. Begynner å bli en flott tradisjon det.DenFelgen skrev: søn feb 20, 2022 1:48 pm Ok, da har jeg sikkert ikke sett så mange avslutningssermonier
Den på Lillehammer husker jeg i farten, men det begynner å bli noen år siden![]()
Egentlig bare generelt. Som at Danmark hadde hatt et skuffende OL, med hele 0 medaljekandidater.
Godt mulig
Har i alle fall vært 2 sørlendinger på rad iom at Katrine Lunde hadde samme oppgave i Tokyo i fjor.
-
sexxes
Nestsiste og sisteplass i curling var vel skuffende, men herrelaget i ishockey kan man jo si var positivt. Ellers var det bare skiskyttere jeg noterte meg. Glimrende skiskyting, men håpløst i sporet (hun har jo vunnet junior-VM).lok1 skrev: søn feb 20, 2022 1:55 pmEgentlig bare generelt. Som at Danmark hadde hatt et skuffende OL, med hele 0 medaljekandidater.